Totally Weird

Ska jag göra om min blogg?... :O jag vill, men samtidigt inte. Irriterande -.-'
heheh.. går bra för mig yes.. And btw.. huvudet känns.. tjockt.. som om det
har lagt på sig ngr kilo eller ngt.. 0.o weird.. tungt.. jobbigt. Inte ont i det..
bara sådär.. konstigt. Halsen gör ont, men samtidigt inte.. Weird yes. HAHa
hela jag e weird idag känner jag ;D ehehhe.. men aja.. skitsamma..

Hjälp mig.. ska jag göra om min blogg? Tror jag känner för det.. Lite förnyelse
kan vara roligt även om jag trivs med det utseende den har nu.. well.. som
sagt.. hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: Nadja

ja du, som sakt den är redan fin.. Men du kan få göra om min. Kan maila över några kort så kan du få leka fram något snyggt i ps. Du är bättre på det där än jag ;)

2009-03-16 @ 19:21:59
Postat av: Anonym

så sant så.. skickar bilder imorn. thx <3 kram

2009-03-16 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0