Me <3 Lördagar

Fyfan vad skönt det var att sova imorse :D och att bara ligga i sängen sen
och slappa :D mhm! Me like lördagar!
Iaf.. vår lilla fest igår var rolig :) Vi dansade lite, snackade massa seriöst
snack och hade allmänt trevligt :D Roligt var det också! Vi kom i säng vid
1.. så det var inte så sent jue :) Fast då hade vi ju varit uppe sen.. ett tag...
sen klockan 6 på morgonen typ xD
  
   

Idag vaknade jag vid halv 9.. låg i sängen och bara nöjt till typ.. 9 då dem
andra typ vakna till liv. Vi tog det lugnt och det var så skönt! Att äta frukost
för att man faktiskt var hungrig var härligt :) Dessutom ingen stress! :D
Gjorde oss iordning och sen har vi typ suttit i sällskapsrummet framför
våra datorer. Skönt att bara ta det lugnt. Senare ska vi ta en promenad
och ikväll är det Sex and the City som gäller :D

Btw.. Jag fick sms igår.. Av Alex :D blev riktigt jävla glad! Vi smsade lite
fast ska snacka på msn på måndag för annars blir räkningen för dyr sen.
Ehehhe.. han och Jenny har typ inget internet i sin stuga :O stackare.
Jaaa.. och jag har typ inget mer att skriva just nu :P ska försöka skriva
ihop ett CV så jag kan söka jobb på massa hunddagis sen :D Woho :D


Sen som jag skrev tidigare i veckan... kmr massa bilder :D Lite blandat
från veckan som gått ;)
  
  
  
  
  
   

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Va söta ni är! :) fasiken sötare än djuren! Ihhhh ska bli skoj å höra era historier sen! :D

2009-03-07 @ 18:54:37
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Rose

Skriv bildtext annars så fattar man ju inget. Btw ja och sofia va upp längre ;) från 5:45 på morronen till 3:41 nästa kväll/morron ;) in your face <3

2009-03-08 @ 00:49:37
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

BWO gick inte vidare, buuhuuu, snyft :( Jo det är rättså hyffsat med mig hemma i Sverige, fast jag är ju aningens avis på er som får vara på praktik, själv sitter man ju "inspärrad" dagarna i ända.. :P höhö, ha det bäst! :)

2009-03-08 @ 10:58:05
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0