HAHA :O

OMG.. hahaha, alltså jag dör här :D fyfan vad roligt allt blev då Malin och
Alexandra kom hit :) Yes! Vi kollade lite bilder på facebook och sen så
hade Filip frågat Alexandra om att bli vän på bdb :O hur han ens fick reda
på hennes bdbnamn har vi inte den blekaste aning om :O hahah, sjukt!

Btw.. jag försökte fixa en header till min blogg.. Alltså min fantasi e död :(
Buhu.. fan för det. Visst den jag har är fin, och jag gillar den.. men jag
börjar tröttna lite på den.. Vill byta. Men ja, det lär väl dröja ett tag I guess..

Men nu har jag lekt i ps ett bra tag.. fick till en som blev någorlunda iaf.. så
ska se om jag orkar ändra till den. yes ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0