Gå ut? eller Inte gå ut?

Yes det är frågan.. :O Jag vet verkligen inte. Jag vill, men ändå inte. Vill inte
men vill ändå. Jag borde seriöst kunna dela på mig. Den halvan som vill går,
medans den andra halvan stannar "hemma". Vore skönt yes :)
Vet fan inte hur jag ska göra.. så ska göra en lista här nu.. jao. En för varför
jag ska gå ut.. och en för varför jag inte ska.. ja ni fattar ;D

Ska ut:
- Dansa till BRA musik
- Ha roligt med Alexandra
- Göra Alexandra glad
- Inte sitta vid datorn hela kvällen

Ska inte ut:
- Skönt att slappa hela kvällen
- Spela kort och ha trevligt
- Eventuellt lägga sig tidigt
- Slippa strula med kläder och sånt
- Spara pengar


Jaaa.. fyfan vad svårt det här är. Usch usch.. hatar sånt här när man
måste bestämma sig. Usch för sånt.. suck.

Kommentarer
Postat av: malin

hehe.. du glömde delen med språket XD

2009-03-28 @ 15:49:04
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0