Babbel

Blablabla.. jag har nada att skriva :D jaja, I know.. varför skriva då liksom?
ehehe, jaa en riktigt bra fråga :P Men jag antar att jag bara gillar att skriva.
Yeees. Vi ska väl dra oss snart. Käka mat (Riktig mat ;P) och sen ska vi
väl roa oss lite :) Troligtvis blir det ingen mer data ikväll då vi suttit här hela
dagen. Jao, så är det.

Imorrn är det söndag, då får vi allt se till att göra ngt. Ta en långpromenad
eller något :) yes. Annars kmr man troligtvis ruttna framför datorn hela
dagen igen ;O ehhehe, jao det har en tendens att bli så :P

Btw, Malin förgiftar mig med hennes låtar :O man inser att det är riktigt illa
då jag dessutom börjar tycka att hennes favoritlåt (?) är bra.. Ajaj, not
good ;D ehehe, för egentligen suger den :D Bara för att jag råkar tycka
om låtar som jag kan texten till. eheheh.. usch da.

Hmm.. ska lägga in en bild också. Det får bli en på farmor och Amisa.
Första bilden på dem tillsammans, dagen när vi hämtade henne :) Jao nu
saknar jag dem! Hoppas som fan att jag kan åka dit under påsklovet.. har
ingen råttvakt så det ser dock inge bra ut :/ aja.. Optimist :)


Kommentarer
Postat av: malin

haha men den är GRYMT BÄST sådeså :)

2009-03-22 @ 12:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0