Ålborg zoo, dag 7

Well well, jag fryser som fan just nu och jag är lat.. därför kmr jag köra
ett kortis inlägg idag ;P Inte för att ngn kmr bry sig då jag ändå typ bara
får göra samma saker (vilket är positivt!) och dessutom orkar väl ingen
läsa hela inläggen då dem e typ.. 3 meter långa xD hahaha :P

Men okej.. imorse var man ganska pigg. Skönt! Hade dock sjukt ont i
axlarna/ryggen idag.. plus ngn äcklig konstig känsla i magen. Usch det
var obehagligt. Men det blev bättre sen när man kom igång med arbetet.
Arbetet gick bra som vanligt, även om jag kände smärtan som fan i
ryggen och funderade ett bra tag på att säga till att jag hade sjukt ont
och typ.. sätta mig ner ett tag. Men neee.. jag arbetade på. Duktiga jag!

Idag åt jag bröd och drack varm choklad under vår fikapaus också.
Mums! Nybakat bröd som Jonas typ köpt :) Gott var det ja!
Vi var dem bra personerna där idag. Han gubben, Thorval? Henrietta,
HAHHA, jag kan hennes namn nu :D eller ja.. hur det uttalas vet jag
fan inte.. men ändå xD.. ja och sen jag och Jonas :)

Jag fick en liten rundvandring i parken sen också :) Jonas visade mig
savanndjuren, dvärgflodhästarna, tropikhuset, pingvinerna och sjö-
lejona. Jag fick dessutom se när pingvinerna och sjölejona fick mat :)
Roligt var det ja! :D

Sen när vi slutade så drog Jonas bort en papperskorg som dem
tydligen använder som dörrhållare in till elefanterna under dagarna..
Jag - "Fin dörrhållare.."
Jonas - "Jaa, fin.. jättefin. Kan man säga så?"
Jag - "Jaa, jättefin"
Jonas - " *ngt ohörbart*.. jättefin?"
Jag - "vaa..?"
Jonas - " *pekar på sig själv* kan man säga jag jättefin..?"
Jag - "..... *lite skratt när jag fattat vad han menar*.. såklart!.."
HAHHAHA, jag typ dog! Roligt! Men han är söt :) yes.

Men nu.. ska vi väl äta snart. Mat, mums!
Men först...! Lite bilder från igår och idag också...

Bild 1. "I've got the power! :D"
Bild 2. Sjölejon
Bild 3. Isbjörn bebisen :D <3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag orkar läsa =).. Sitter ju å väntar varje kväll på uppdatering av dagen hehe.. Låter som du har kul iaf,passa dig för danskarna..hihi.. kram på dig!

2009-03-10 @ 19:40:39
Postat av: malin

nej man pallar läsa, men du får ha bilder mera dudu! :D

<33

2009-03-10 @ 20:13:34
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Rose

Fler bilder :P e Jonas söt? haha visa bild då :P

2009-03-10 @ 23:22:06
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Anonym

väntar på bild på jonas........

2009-03-11 @ 15:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0