Ålborg zoo, dag 6

Fyfan vad vi var trötta imorse!! :O jag säger bara.. Lägga oss tidigare!
HAHa :P ehehe.. men jaaa.. inte blev morgonen bättre av att vi fick
stressa och att vi dessutom fick gå sista bussstationen till parken då
dem fixade med vägen där.. sen dök min handledare inte upp så jag
visste inte ens vad jag skulle göra där på morgonen.. Satt kvar ett
tag.. alldeles emo då jag satt själv vid ett helt bord.. -.-' Sen slutade
det iaf att jag gick själv till elefanterna. Hoppades på att ngn elefant-
människa skulle vara där.. det verkade inte som det.. FAN tänkte jag
då jag inte ville stå ute i regnet :(..
Men en dörr var öppen, så då gick jag in där.. och där var en elefant-
människa :D Enda tjejen som jobbar med dem. Och jag kmr fan inte
ihåg hennes namn -.-' ehehhe...

Iaf.. så jag frågade henne om hon visste vart Jonas (min handledare)
var.. Hon visste inte.. Sen fråga hon om jag kunde allt om morgon-
rutinerna hos girafferna, vilket jag gjorde, så jag fick en egen nyckel!
HAHAH :D I've got the Power! :D HAHAHHA xD yeah!
Men iaf.. så jag gick för att ge Jonna (en av girafferna) hennes
medicin då hon typ är.. lite tunn :O.. Det gick väl bra I guess.
Sen dök iaf Jonas upp, han hade typ försovit sig :P Hahah, btw för
er som undrar... han är söt ;D hahah :P och jag fattar typ nada vad
han säger.. och han fattar typ nada av vad jag säger xD Men bra
liksom xD hahaha, men det funkar iaf.

Vi fixade iaf tillsammans iordning till girafferna och sen gick vi över
till elefanthuset där dem redan var klara. Rast i typ 30 minuter.. Rätt
så skönt.. fast jag var nära att somna xD hehehe.
Sen fortsatte dagen med de vanliga sysslorna, som att städa hos
elefanterna, fixa mat + godis till dem och lite städning hos girafferna
sen också. Jaa och jag tog initiativ till att kratta i deras utehäng.
Duktigt gjort ja! Sen typ.. slappade man lite då Jonas bara försvann
och man inte hade ngt att göra. Var sjukt skönt att bara sitta där i
10 minuter och se på girafferna. Riktigt skönt!
Sen fick jag dessutom sluta en kvart tidigare.. Alexandra + hennes
handledare kom och besökte oss, och vi gick förbi tapiren då vi
gick hemåt. Hahah :D Jag klappa den :D mysigt! Hahha, vi har varsin
nyckel.. parken kmr ångra det då alla djuren är lösa xD MOAHHA..
hahahah ;D neee, men det var roligt iaf.

Vi hade en liten rolig resa hemåt, där duktiga Malin (som mått dåligt
och åkt hem på morgonen) städat! :O duktiga hon! :)
Sen hade jag min msndate med Alex xD hahah, var riktigt roligt att
snacka med han :) Sen har vi slappat här.. jag undrar lite över vad
dem som jobbar här tänker om oss.. Vi nördar framför datorerna
varje kväll.. och köper godis varje dag.. HAHHA xD roligt! Och nu
håller dem på att tjata på mig om att jag ska springa och duscha..
okej, jag sa att jag skulle göra det.. men då det gäller tjat angående
om att stänga av datorn... så hatar jag det.. :) Och jag vet att ni
kmr läsa det här.. well it's true. Och jaaa.. jag vill se Sex and the
City jag med! Men det går fan inte fortare för att ni tjatar.. :) only
so you know ;) puss på er!
HAHHA, men nu.. ska jag väl dra mig. Ikväll ska jag även leka lite
i ps tror jag :) yes yes! Nu går jag :) Ha det! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elefantmänniska?? haha. Kram

2009-03-09 @ 19:13:45
Postat av: malin

hahaha " ive got the power" ja höll på att dö XD

2009-03-09 @ 19:14:44
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Gustav

Verkar som ni har roligt ;)

2009-03-10 @ 15:24:51
Postat av: Sandra :)

till... vem som nu skrev.. elefantmänniska??: HAHAH, jaaa :D en sån som jobbar med elefanter ;P uppenbart jue :P ehehhe 8)



till gustav: Yes :D vi har jätte roligt!

2009-03-10 @ 17:57:18
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0