Ålborg zoo, dag 18

Well tjena folket :) Vill ni veta hur bra det gick att komma i säng igår..?
Well.. så här blev det :)
Klockan 21 stängde vi av datorerna.. HAHHA, då vi egentligen skulle
ligga i sängen jao. Bra där ;P men det är inte slut där.. Nej nej.. Vi tog
oss ner en trappa där vi hitta värsta spelrummet! :O Två killar i typ..
ena typ 30 ngt och den andra äldre.. spelade pingis mot varandra...
Det fanns AIR HOCKEY :D eller vad det nu.. heter :P eheh, men det
var trasigt :'( Sen fanns det dåra ett pingisbord och fotbollsspel, så
vi påbörjade en match. Jag och Alexandra dåra, Malin hade ju redan
gått och lagt sig. Duktiga hon! ;)
Iaf, det var skitroligt att spela :D Först ledde jag, men sen kom hon
ikapp -.-' hahah :P Sen så kom dem där två killarna och ville vara
med. Så ena spelade med mig och ena med Alexandra. Det var så
sjukt jävla roligt! HAHAH, Mitt lag vann :D haha ;D och sen körde vi
igen.. dem mot oss.. HAHAH, dem vann -.-' Fast vi var ändå duktiga.
Yes, så vi kom i säng typ.. strax innan kl 22. Ehheh, bra där ;D
Tack för en rolig kväll Alexandra :D jaa och snubbarna, vad dem nu
heter ;D hahaha. Yes, fun fun :)

Så idag dåra. Drar kort för jag har massa att göra känns det som :P
Ojoj, dumma mig.. jag börjar visst skriva kort nu känner jag.. :O Jaa,
alltså om hur själva praktikdagen är.. men men.. Händer inte så mkt
speciellt så :) Men jaa..! Ska skriva så jag blir klar ;D hahaha, ehhh..
yes. Kan ju bara nämna att jag var sjuuuuuuuukt trött imorse ;P
hahah, men det var så värt det ;P yes. Väl på parken så började
jag dagen precis som måndagen och tisdagen.. det vill säga sopa..
Ohhh jaa riktigt roligt xD hahah.. ehehe.. XP Ja och torkade glas-
rutorna också dåra. Sen gjorde jag iordning maten till myrsloken..
seriöst värsta blandningen ever xD HHAH, grishjärta.. katt- och
hundmat.. frukt, havre.. honung ehh... och lite annat smått och gott
typ :P ehehhe. Sedan var det dags för städningen inne hos mina
kära vänner tapirerna. Hmm.. well idag gick det bra ändå. Duktiga
jag yes! :)
Sen lunch och efter den så fick jag åka mer elbil :D Roligt! Hon
skjutsade mig till min avdelning sen också. Efter lunchen gjorde
jag lite småsaker, fixade mat till näsbjörnarna tillsammans med
Karina, och sen var det krattning hos marorna som gällde. Hade
såklart musik på :D Nice nice!
Sen kom Malin dit också, finbesök yes :D Sen slutade jag typ..
Vi gick tillbaka till personalrummet för att vänta på Alexandra..
som snart kom springandes :O ahhaha, hon fråga om ngn av oss
ville åka elbil med henne xD Jag ville :D Jag fick, och sen fick jag
även prova att köra :D hahah, roligt! Skoj skoj :)

Well och nu känns det verkligen som jag har 20 saker på gång
samtidigt.. :O sjukt xD hahah, och sovdags om typ.. 45 minuter..
usch.. orkar inte. Btw, jag saknar Sverige, Sthlm.. usch ja fan
vad jag saknar det :O Ska bli så skönt att komma hem :D Snart
jaa.. fast samtidigt.. kmr jag sakna tiden här, för vi har roligt, och
ja parken är mysig. Men men.. :)
Idag blev jag btw så jävla glad :D Ohyes :) Tack tack tack.
Sååå, lite bilder också :D sen klart!

Bild 1. Alexandra den stolta elbilföraren :D
Bild 2. Myrsloken Karina
Bild 3. Fotbollsspelet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0