Ålborg zoo, dag 17

Lalalla, jag är trött på början :D Jag vill bara börja med "Blubb blubb" men
det är sååååå fult :D hahaha, och mitt pekfinger gör ont :( Men söta
Alexandra hämtade handkräm till mig nu :D Tack! <3

Dagen var bra. Förlåt förlåt för att jag inte orkar skriva superlånga inlägg
längre.. men jag har typ inte tid :O Har saker att göra hela tiden här på
datorn jao ;D hahah, yes.
Iaf, jag började med att sopa trappen och putsa glaset på dörrarna in till
huset, precis som igår. Kmr inte ihåg om jag skrev med det igår :P ehhe.
Men, men.. sen spenderade jag i princip resten av förmiddagen med att
städa hos tapirerna. Gick väl bra sådär, gjorde ju det igår också så..
Men sen, när jag gjort extra noggrannt så fick jag bakläxa... -.-' Skulle
ha på högsta styrka och typ ta bort sånt som satt skit hårt.. Fick stå med
den huuuuuuuur länge som helst -.-' Dränkte mina byxben och fick typ
kramp i nacken och armarna.. Typ.. 'Jag tror jag går tillbaka till elefant-
huset nu..' xD ahhaha! Men, men.. sen var det iaf lunch..

Hade som vanligt en trevlig lunch med Alexandra och Malin :) Sen efter
lunchen så var det bara mysigt. Ordnade lite mat till djuren, hängde med
Karina och såg på när hon tränade kamelen Ceasar, sopade lite och ja
sen var det inte så mycket mer.. Eller jo hon fixade ett fågelbo också
och då var jag med henne och typ.. assisterade henne lite smått :P
Slutade sen, eftermiddagarna där äger typ :D yes.

Vi gick iaf av vid Nytorv på vägen hem.. Hade bestämt oss för att vara
onyttiga och käkade på Donken. Yes, fan det var gott. Sen gick vi runt
lite i ngr affärer, köpte lite saker.. FAN vad jag vill köpa sommarkläder!
Men det får vänta ett tag :P yes. Ehehe.. men, men.. Nu sitter vi här
som vanligt. Och nu ska jag forts med alla mina saker som jag hålller på
för fullt med ;)


Bild 1. Tapira med sin dotter :)
Bild 2. Kamelen Ceasar som tränas utav Karina
Bild 3. Karinas fina fågelhus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0