Ålborg zoo, dag 13

Ojojoj.. idag har man varit med om massa saker :D Jag äter mat och well
jag är laaat :D plus att jag ska leka i ps för att fixa mosters nya header..
såå jaa det blir ett kort inlägg idag igen ;P

Vaknade till irritation, men det gick över under dagen. Malin var "hemma"
idag så det var bara jag och Alexandra som åkte till praktiken idag.
Vi hade roligt idag! Som vi nästan alltid har :D Idag såg hon till så jag fick
hålla i en liten surikatbebis :D Jag fick vara med då lejonen och tigrarna
fick mat också :D coolt yes. Vi hade roligt på lunchen också, för varken
jag eller Alexandra fattade vad Jonas svarade på hennes fråga.. Det
var skoj.. vi kmr så vara kända som "de tröga svenskorna" :D hahahah!
Roligt. Speciellt jag då jag har svårast för att fatta (det vill säga att jag
är trögast av oss xD) hehehe.

PAUS.. vi fick en ny hatperson.. ägaren till stället kom och klaga över
att vi åt här.. well.. så då har han förstört för oss.. :)... Bara lite komiskt..
vi har varit här i typ.. 2 och en halv vecka.. har ätit framför datorn här i
sällskapsrummet typ.. 90% av gångerna.... och nu klagar han! HAHHA!
Fult. Onödigt. Jag menar.. vi städar ju upp efter oss. Dummer på han! -.-'


Iaf.. Well så dagen var bra. Rolig. Även om smärtan ännu finns där.
Ska bli sååå skönt att inte ha ngn smärta sen då jag slutar på elefant-
avdelningen. Ska dessutom bli roligt att arbeta på Sydamerika :) Dock
kmr jag sakna folket. För trots att vi inte snackar så mkt.. så är dem
trevliga, snälla och roliga. Yes. Synd. Men, men :) Jag orkar så inte
skriva ngt mer än att Alexandra är superbra som hjälper till så jag får
lite mer upplevelser med djuren :D Yes, och att min mamma är bäst!
Spelar in LOST till mig utan att jag ber henne. Bara för att hon är så
jävla fucking snäll :D HAHA, yes!

Bilder också! Sen ska jag fixa header till moster min :)

Bild 1. Lejon :D Stora ungen typ.. Josefin.. och en av honorna.. Naomi?
eller Phoebe? Någon av dem ja :)
Bild 2. Aslan :D Supersnygg!
Bild 3. Surikatbebisarna :D


Bild 1. Alexandra som matar surikaterna :)
Bild 2. Jag som matar surikaterna :D
Bild 3. En supersöt surikat :D


Bild 1. Alexandra som håller i en surikatbebis :D
Bild. 2. Jag som håller i en surikatbebis :D otroligt söta små liv!
Bild 3. Isbjörnsungen! <3


Bild 1. Isbjörnarna :D Felix och Malik
Bild 2. Renen Rudolf :)
Bild 3. En surikat yes.


Och nu.. har hela min familj.. utom pappa tillgång till min blogg.. :O
HAHHA.. well, mamma du kan ju visa den för honom.. om han ens
är intresserad av att läsa xD om han ens kan..? hahah xD heheh..
okej.. slut där :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har mor din fått tillgång till din blogg :o

Då får hon ju tillgång till min med ju..hihihi

2009-03-18 @ 21:18:28
Postat av: Anonym

Glömde skriva mitt man hehe

2009-03-18 @ 21:19:22
Postat av: Rose

Ja vill ha råttbebbar när ja ser dom små:P saknar dina bebbar oxå!!

2009-03-19 @ 17:52:49
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Grodan

Och jag e inte avis för att du fått hålla i en bebba av mina favvodjur alls :-( hehe

2009-03-20 @ 10:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0