What about the world today

Sååå mina kära vänner :) JAG SITTER VID MIN NYA DATOR! <3 Och trots
att det är vista, och trots att jag saknar mina smilisar på msn.. så älskar
jag den! Snabb snabb snabb :D Och fyfan nytt tangentbord och ny datamus
behövdes! looove it! Tack tack till alla som var med på den :) Bäst!

Så idag har jag gjort nada mer än suttit här och sett på Talang. Jao samt
glott på Jompa då han kämpat på med mina datorer ;D hahah! Men imorrn
ska jag till Malin, ska kompensera allt jag inte rört mig nu nör jag varit sjuk.
Jag är nästan frisk! Bara lite hostig och lite snorig, men nästan frisk! :D
Yes! och jag lyssnar på en bra låt, som det dock är lite.. 'tänk-varning' över.
Men jag skiter i det. Jag tänker inte tänka :D HAHHA, lät smart ;D nee men
vafan det löser sig. Imorrn ska jag vara med Malin och vi ska ha det bäst!
Sen på tisdag åker jag till farmor :) Norrland <3



Kommentarer
Postat av: jessan

nu har äntligen uppdaterat min blogg ;)



talang var kul, sp dom där trollisarna som höll på med sjalen och klädde av den ena hahahahaha

2009-06-13 @ 11:19:11
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

neeeeeeeeej han va sööööööööt å bäst :D

missade hans framträdande som vann hehehehehehe

2009-06-13 @ 11:51:01
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Va bra att du är nöjd med din nya vän hee. Men varför har du inte lagt över smileys på nya??

2009-06-13 @ 14:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0