Jag måste planera okej.

Nu kan jag säga att tankarna snurrar som fan. Dessutom är jag hungrig. Som fan!!! Trots att jag åt en banan för.. en halvtimme sen? eller ngt sånt.

PAUS ca.. 30 minuter

Käkade nattmacka med mamma och brur. Gott var det. Säkerligen onyttigt, men vem fan bryr sig ;D hahah! ehh aja.. jag ska väl dra mig till sängs snart. Sova, sova. Men först tänkte jag skriva lite om min fina planering :) Hur dem följande dagarna ser ut.
Fredag: Träffa sötisar i stan :) sen Fest :D (förhoppningsvis)
Lördag: Picknick var det tal om right? Sen sova hos Kamilla :D
Söndag: Ta mig hem, bara ta det lugnt typ
Måndag: Sova hos Malin :)
Tisdag: Sova hos Malin igen :D
Onsdag: ta mig hem och kanske göra ngt med Alex..
Torsdag: Praktik, Bio med Alexandra? :)
Fredag: Praktik
Lördag: Brur fyller 20!
Söndag: Gröna Lund var det va? :D
Måndag-Fredag: Praktik

Jaaa det får räcka.. Så ser det iaf ut framöver :P Men hey! Nu ska jag försöka avsluta och krypa i säng ;D Godnatt!


Michael Jackson är tydligen död också :O det kmr säkerligen stå hur mkt som helst om han och hans liv i tidningarna under ett tag nu.. R.I.P Michael Jackson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0