Inte alltid som man tänkt sig

Besviken kan man ju inte låta bli att bli. Även lite arg. Men jag orkar inte
tjaffsa om det. Bara för att jag inte kan så behöver det ju inte ändras.
Det är bara att rycka på axlarna och låtsas om som om man inte bryr
sig mer än att det är tråkigt.


Förkyld är jag dessutom. Usch och bläää för det 8).. Hade det iaf mys
hos Malin igår :) Jag fick presenter :D Av Malins söta mamma :) Mkt
snällt jao! Dessutom stod mitt namn också med på tårtan :D haha,
jag och Malin var mkt smarta.. för istället för en mottagning så hade vi
två xD hahah!

Kommentarer
Postat av: jessan

berätta dina problem hun <3 jag bryr mig :/



bra det där med dubbel tårta :)

2009-06-08 @ 23:02:23
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: malin

haha jag tycker vi ska slå ihop typ julaftona oxå haha ;D!

2009-06-09 @ 02:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0