Trötter

Jag är så sjukt jävla trött just nu. Usch usch på det! Sitter här och
gäspar samt kämpar med att hålla ögonen öppna.

Var på Alexs och hans systers studentmottagning idag. Jag, Alex,
Jessica, Fredrik och Rose roade oss med lite alt möjligt. Kasta
chips på varann, ta kort och filma varann, snacka lite, hoppa lite
studsmatta (ingen ville hoppa med Alex xD) och lite andra saker.
Var trevligt och roligt att spendera kvällen där tillsammans med
dem :) Tkt lite synd om Rose då vi skulle åka hem. HAha, jag hade
2 stationer med t-banan.. hon hade.. över 20 ;D hahah 8) stackarn.

Brur min var btw schysst och hängde med till v-by då jag skulle
köpa studentpresent till Alex och Lia (hans syster). Jao så slapp
man åka ensam :)

Men men, om en timme är det Lost :) Det suuuger verkligen xD
HAHAH! Men fan Sawyer is still alive :D (stavas det så?).. så jao
jag fortsätter kolla :P Only because he's the Best! :D Yeah!

Undrar när Jompa tänker dyka upp och hjälpa till med datorn...
Spännande jao. Har han inte kmt den här veckan så får man
väl ringa och be ngn annan.. :) (Roger :D) hahah ;P jao det
löser sig nog. Än så länge funkar ju min gamla så då är det väl
ingen brådska egentligen. Känns bara lite fel då en ny dator
ligger i kartongen alldeles bakom en ;D hahah 8)
ehh aja.. ska leka i ps eller ngt.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: jessan

Duktiga vi som håller kontakten så bra efter studenten :D ;)

2009-06-10 @ 16:27:46
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0