Tankar

Jag har verkligen ingen lust till någonting just nu känner jag. Det är
pissväder. Jag är sjuk. Jag har inte gjort annat än suttit vid datorn
idag. Jao okej, jag städade hos bebbarna också. Typ storstädning
så det tog jue ett tag.
Det känns inte som sommar och det känns helt fel att bara sitta här
hemma och dega. Jag måste träffa folk. Måste ut och göra lite
saker. I helgen måste jag vara med kompisar. MÅSTE! Oavsett ifall
jag ännu är sjuk. För jag kmr ruttna bort annars. Vem vill göra ngt
med mig i helgen? :D

På fredag kmr Jompa och ska fixa min dator :) Tror fan jag ska fråga
Alex ifall han vill sova här då :) Så kan vi kanske spela game cube
eller ngt :P Han vill i för sig inte se Talang.. så kanske inte.
Aja.. det löser sig. Imorrn ska jag iaf vara hemma igen. Eller okej,
jag ska med mamma och handla :) Så ngt kmr man göra iaf :P
hmm.. kanske ska jag bjuda mamma på lunch? :) Det kanske jag
kan göra :D mysigt :)
Well well.. det ror väl lite på när vi handlar och vad vi handlar :O
hehe.. okej, jag ska sluta skriva massa onödigt tjaffs xD ska typ se
en film tror jag :) jao. Step up 2 the street tror jag fan att jag ska se!
Den är bra. Yes. Aja, nu är det stopp.


Ge mig sommarväder! Jag känner fan att jag behöver det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Myspys, hoppas ni får sol imorrn du å mor. <3

2009-06-10 @ 20:05:41
Postat av: malin

JAG bokar dig!! :D

2009-06-10 @ 20:55:27
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

På söndag är jag ledig haha, dra ihop nått:P

2009-06-11 @ 11:18:59
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0