Not alone

Idag har jag några saker att göra. Och det känns bra! Jag ska packa,
för imorrn åker vi till Norrland jao :D och packa för mig lär jue ta ett
tag. HAhah :P Sen ska jag städa hos bebbarna också, dem små
sötisarna ska såklart med till farmor :) Jag kan ju inte åka utan mina
bebbar<3 haha :P
Sen ikväll ska jag åka hem till Rose :D Till klassfesten! :D:D:D Okej,
jag ska inte dricka något och ska vara där i typ 2 timmar. Men jag ska
träffa alla söta kompisar! <3
Saknar er så sjukt mycket.

Ska ringa Rose och Elli också. Typ snart :P Och sen smsa Malin :)
Jao, men hey nu ska jag svara på ett roll och äta upp frukosten
innan jag sätter på musik och börjar packa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0