Jo men jag är frisk

Dagen var helt okej. Mysig och lugn men inte med för mkt.. 'bara sitta
vid datan och glo'. Visst jag klagar inte på datan, HHAHA, skämt eller?
nee men jag menar att jag gillar att sitta här. Gillar att snacka med
kompisar på msn, leka i ps och rolla och sådär.. Men.. inte för länge.
Då blir jag bara depp för att jag gör just det som jag inte borde. Tänka.
Tänker för mkt.

Vilket jag också gör nu. Men jag tänker inte rabbla upp mina tankar.
Nej usch usch på det. Troligtvis är jag lite nere just för att jag varit sjuk
och varit hemma. Jag kan inte göra det för många dagar.. då blir jag
såhär. Men Malin har bokat mig i helgen och vi ska ha roligt! :D Se på
Sex and the city, vara ute med vovvarna, ha det mysigt och roligt som
vi alltid har det! :) <3
Och imorrn kmr Jompa hit. *Hoppas hoppas hoppas. Så då ska jag
äntligen bli av med min nuvarande gamla skrothög :D som varit med
mig länge. Okej jag älskar den, men at the same time.. hatar jag den!
HAhah ;D well så är det :) Men min nya dator lär väl, och bör inte bara
starta om sig utan anledning :P


Btw.. jag skulle berätta lite om dagen också :) Var och handlade med
mamma. Mysigt bara hon och jag. Inte så ofta direkt 8) Vi hälsade på
mormor en snabbis också. Hon fick blommor av oss :)
Sen har man varit social med syskonen :) Vi spelade monopol :D
Gissa vem som vann... :).. JAG :D haha, dem gick bankrutt :) Losers!
HAHah, nejdå jag skoja bara :) men det var roligt. Speciellt då vi inte
brukar göra så mkt tillsammans.
Sen så spelade vi kort också :D och då var mamma med också :)
Hela familjen utom pappa :P fast han var inte ens hemma så 8) Men
sen när han kom hem såg vi allihopa på film :) Ngn konstig film typ :P
Fast den var ändå helt okej :)
Kort sammanfattning: Mysig dag :)
Btw..
Här är min söta smilie som jag typ är kär i.. ---> Sååå sjukt söt  :D

Kommentarer
Postat av: malin

haha, ofta du skojja om att du tyckte dem va losers? haha ;)

den ser ut som dig sandra! :D

2009-06-12 @ 02:31:07
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0