It's all about you

Jag orkar inte skriva ngt långt inlägg. Skriver bara att jag och Malin hade
det mys. Vädret sög men hey det är svensk sommar right? Även om det
känns som typ.. höst. Riktigt roligt. Inte konstigt man blir så.. depp då.
Kändes lite som att regnet respresenterade mina känslor där ett tag. För
fyfan vad jag tänker mkt. Jag vet, jag vet. Jag tjatar om det. Men fan jag
gör jue det. Jobbigt.

Men skitsamma. Jag orkar inte och vill inte tänka. Mår bara dåligt då. Jag
får acceptera att saker inte är som det har varit. Livet går vidare.
Men hey, på tisdag åker jag till Norrland. Kanske känns det bättre då :D
Sen ska man eventuellt träffa alla sötisar imorrn. En kortis hos Rose
innan jag åker hem. Bara man får träffa dem så kanske det känns bättre.
Fast jag kmr troligtvis inte vilja åka därifrån sen. Men kmr vara tvungen
jao. Usch usch för det.

Why do all good things come to an end?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0