"Innan jag ska sova inlägg"

Jao jag tänkte bara skriva lite onödig småsaker innan jag ska sova. Bara för att.
1. Jag hade cola kvar från middagen alldeles nyss :O
2. Jag mår mkt bättre nu än vad jag gjorde för en vecka sen.
3. Jag vill bli mer spontan
4. Jag är på väg att släppa taget om er nu.
5. Jag är så trött just nu att jag glömde allt jag skulle skriva xD hahaha!
Iaf, jag ska upp kl 9 imorrn. Ska i för sig inte åka till Malin förrän 11.45, men vill ju sitta lite vid datan och sådär innan. Fixa håret, packa kläder och ja, sånt :P ska vi slå vad om att jag kmr behöva stressa i slutet? hahah ;D som vanligt i så fall. Yes. Men hey, nu ska jag faktiskt sova. Godnatt!


                              - I'm moving on

Kommentarer
Postat av: malin

snart kommer du :D

2009-06-29 @ 11:24:55
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0