"För vi har tagit studenten..!"

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH så jävla fin min röst är just nu!
FYFAN vad roligt det var på flaket! Champagnefrukosten var mys!
Snacket i klassrummet innebar en hel del tårar, och flakåkningen inne-
höll självklart skrik, skratt och dans! Fyfan vad roligt det var! Underbart!
JAG FICK MIN TUTA AV NADJA!! :D
Pappa hämtade oss i stan sen :) mucho nice av han :D

Mottagning hos min mormor.. Malin hängde på och Ronja kom dit oxå :)
Fick massa fina presenter, bland annat en dator, ett superfint armband,
en sjukt fin bok med massa bilder på mig och kompisar och sånt.. Fyfan
där var det nära till gråt ;D riktigt sjukt fint gjort!
Tårtan var ju bara underbar också! Väldigt fin! Min moster är duktig hon! :)
Malin fick också lite presenter och det kändes bra :D Båda blev firade så
det var bra! :D

Nu sitter vi här :D Jag, Ronja och Malin, och gör oss i ordning inför slut-
skivan! :D Min hals är helt paj men fan det låter kul xD
Sen är min farmor så söt och kör oss till skivan :D samt hämtar mig efter!
sjukt snällt! :) Fyfan jag älskar min familj, släkt och mina vänner! <3
Bilder kmr troligtvis imorrn ;)
FEEEEESTA GÄÄÄÄÄRNEEEEET! :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vsg, kul att du blev nöjd/glad över allt. <3 Hoppas du hade kul igår å att rösten höll hela natten.? kram

2009-06-06 @ 09:10:46
Postat av: E

Lite roligt att se dig bakis för en gångs skull :)



Men man tar ju bara studenten en gång!

2009-06-06 @ 12:31:08
Postat av: malin

iiiiiiiiiiih snacka du måste va bakis nu!

2009-06-06 @ 15:48:42
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

Som du upprepar dig så fint i texten, haha: SJUKT FIN student :D :D :D :D

2009-06-06 @ 17:27:42
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0