Uppe med tuppen

Sååådär :) Nu har jag fixat till den där lilla saken på bloggen :) Blev mkt ändranden, och well bloggen blev lite bredare också. Men det gör inget. Nu ser det snyggare ut iaf :D har två "beställningar" på bloggfixande också ;D Hoppas jag har fantasi så jag kan fixa det ikväll :D

Var uppe halv 8 idag. Känns skönt att ha gott om tid på sig på morgonen. Ska liksom inte dra förrän om 45 minuter :) Skönt skönt. Har packat badkläder och liten matsäck :) Det skulle typ åska och regna idag så kanske blir det ingen badning, men det märker vi :P

Btw.. Det är freeedag idag :D Och imorrn fyller brur min år :) Ska köpa ngt till han idag yes.

Kommentarer
Postat av: malin

tummen upp för din AS-snygga blogg!

2009-07-03 @ 15:21:32
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Erika

ja gärna, om du har tid ikväll vill säga? ;) Vikken tid isf? :D

2009-07-03 @ 15:47:09
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0