Like I said, I'm still alive

Jao okej, jag har ju varit väldigt oaktiv här på bloggen den här veckan. För jag har varit med Rose :D jao och jenny. Jag sover i Högdalen och Rose har ingen dator, men nu sitter jag på min systers bärbara som jag lånade hit :) Tack syster ;D och btw.. jag skickade ett sms men du svarade inte och jag orkade inte skicka till farmor eller så xD hahah :P
Iaf, jag ska uppdatera lite om veckan innan Rose får äran att låna datan ;D (Bilder kmr på fredag då jag är hemma)

Måndag
Praktik, jag fick gå med 4 hundar. Det gick bra :) Fast sen gick man ju typ endast med dem som går bäst också ;D haha :P Jag mötte Rose i centrum så vi gick till Johans lägenhet. Slappade lite och sådär, sen kom Jenny och vi såg på film. Zodiac. Den var seeeeg! Sen såg vi en till film som gav mig mardrömmar xD HHAHA! nästan iaf ;D jag är skadad efter den iaf ;P

Tisdag
Praktiken var okej, jag fick gå med alla hundar själv för Bea kände sig lite hängig :O men delade upp det i två grupper så gick totalt 4 promenader. Det gick iaf bra, förutom att jag ville slå Dino :) hahah ;D han var bara sååååå jobbig! :O Sen mötte jag Rose och Jenny i centrum, dem hade planerat kvällen väl :) Vi åkte hem till Rose där hon städade hos sina bebbar. Käkade på Donken i Huddinge. Sen åkte vi hem till mig där vi skulle ha städat hos mina bebbar, men märkte att dem hade löss, så vi skjöt upp det till nästa dag så vi kunde städa hela rummet och sådär. Sen åkte vi till Alvik där vi träffa Daniel (en av Jennys kompisar) som skjutsade oss till Åkersberga. Där gjorde vi oss iordning lite samt käka Daimtårta innan vi åkte för att se på lite Streetrace :) Spännande spännande, var inte så mkt folk då vädret inte var det bästa, men vi fick iaf åka med lite :D Det gick fooooort! Var sjukt roligt, men samtidigt lite läskigt 8) Jag och Rose åkte tillbaka till högdalen där vi såg lite på film innan vi typ däckade xD

Onsdag
Rose gick upp före mig då hon skulle till tandläkarn, så när jag gick upp var jag ensam i lägenheten (som jag btw älskar!) Praktiken var rolig idag, lugn och skön. Mötte Rose i centrum för att ge henne nycklarna, sen möttes vi i centrum efter praktiken också. Bea samt Roses brorsa var med då också. Jao och Beas korthåriga collie Dilba. Bea och Dilba gick av vid centralen och vi andra åkte hem till mig där vi städade hos bebbarna, samt duschade dem med lus schampo. Dessutom tvätta vi alla saker och dammsög och damma rummet :P Åt pizza också, sen åkte vi hit, och well jag snodde med mig systers bärbara dator ;D
Nu sitter vi här, ser på Animalt planet - Djurpolisen, samt äter pommes ;D mums! Och dricker juice :D rolig blandning, men gott :) Men nu ska Rose få använda datorn lite ;D

Kommentarer
Postat av: malin

tack men jag tror inte det blir ngt, regnar som fan här, suck.

men ska åka upp dit o kolla om det blir något iaf.

puss

2009-07-09 @ 18:05:09
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: malin

åkte aldrig upp, det regnade ju hela tiden! -.-

2009-07-10 @ 15:39:44
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0