Datanörd

Jaha nu känner man sig typ som en datanörd. Sitter här hos mormor på morbrors dator xD AHHAH vadå nörd liksom? 8) men men.. den här datan var lite charmig, men jobbig att skriva på. Jao är man inte van så är man inte :P Iaf, dem spelar kort här bredvid. Jag vill vara med men endå inte, dem spelar ju om pengar jue :O jag vara fattig kvinna så :P

Brur min var på systemet idag, han fick köpa åt mig :D hahha *fy på mig yes* eller.. *fy på han*, men fan det är bra brur :D HAhah, aja, ska väl försöka vara lite social eller ngt :) Eller, jag är ju social här. Sitter på en bärbar data bredvid kortspelarna så det går jue bra :P Yes. Fast pappa lär mobba mig när han kmr xD jao om datan fortfarande lever då 8)

Nu har jag typ inget att skriva om,så well.. stopp där :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0