Nice

Jag och Malin hade det mys typ hela tiden jao :) Idag gjorde vi inte så mkt. Såg på Sex and the City samt tog oss en tur till banken och apoteket. Sen hann vi inte så mkt mer då Malin skulle jobba. Så jag åkte hem. Träffade Mona och hennes kompis på pendeln. Roligt att snacka lite :D

Paus.. FYFAN vad ont det gjorde när bebbarna klättra på ens bara ben o.0 hahah!

Okej 8) så vad har jag mer gjort idag? inte mkt precis. Har suttit vid datorn och slappat, samt städat hos bebbarna. Nu gosar man lite med dem :) Sötnosarna! Sibel sitter i mitt knä just nu <3 Misty röjer som vanligt runt i hela rummet 8) Daphne springer runt och kikar överallt, och well Vilda käkar på ngn kartong eller vad det är :) Allt är som det brukar ;D hahah! bebbarna små <3

Btw.. Min kamera är sönder.. -.-' IGEN liksom. suck! Men aja.. får väl flirta med pappa så han tar den till dem som kan laga den 8) hahah! Imorrn börjar min praktik. Kanske är det bra att jag inte har ngn kamera då.. annars skulle det säkert bli mer fotografering än arbete xD hahah! typiskt mig jao ;P men men.. Ska bli roligt :) Hoppas bara jag hittar dit.


Lite bilder:



Kommentarer
Postat av: Erika

Haha vikka härliga bilder :D

2009-07-01 @ 22:27:39
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Jessan

haha näst sista bilden :D

2009-07-02 @ 09:50:21
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0