Some people laugh

Jaaa... såklart. När det bara är jag och brur hemma, och då jag kan lyssna på HÖG musik.. ja då har man ont i huvudet -.-' Irriterande jao. Men envis som jag är kmr jag snart strunta i det 8) HAHA, det är säkert jätte bra.. heheh 8)

Iaf, brur och jag var i stan. Han köpte en t-shirt, jag köpte en mascara till mamma :) jao för hennes pengar men endå :P (oj nu blev det högt här :O haha) Efter stan åkte vi till vällingby där vi åt :) Friterad kyckling med ris och sötsur sås :D mums! <3 och vårrullar på det också :) namnam!
Fan vad jag fick lust att se på High School Musical nu! :O hahah! Bara för jag lyssnar på en låt därifrån ;D hahah, alltså den filmen är så söt :) yes. Men jag ska typ se Confessions of a shopaholic senare :) Brur min skickade den till mig :) Jao och vi ska typ spela x-box och kanske se film ikväll :)

Btw, jag älskar hur min datorskärm ser ut just nu :) Med bakgrundsbilden och det. Superfint, kolla bara!


Och yey, nu har volymen höjts en smula, och det känns helt okej :) Inte helt på topp med huvudet, men fan det funkar ;) Inte heller håller jag mig till att lyssna klart på låtarna.. nej här byter vi lite hej vilt :D hahah!
Jag funderar på om jag kanske ska börja packa.. men känner mig inte direkt.. sugen på det xD eller vad man nu ska säga. Nej jag vill leka i ps :D jaaa, så det ska jag göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0