Slappdag

Jag har suttit här hela dagen :) Och för en gångs skull gör det fan inget ;D hahah, well har varit så seg i huvudet att jag inte orkat göra ngt annat så :P Har gjort massa småsaker på datan, så det har varit helt okej. Slappt yes. Fixat till exempel med mina bilder. Är inte helt klar än men nästan :P Hahah, såg massa bilder när jag var blond, fan ibland saknar jag den färgen 8) Men men :P Brur min fixade iaf "10 orsaker att hata dig" till mig :D så den ska jag se alldeles snart <3 yes. Sen efter det blir det väl sängen så man är pigg imorrn ;P Men hey, nu ska jag se filmen :D

Kommentarer
Postat av: malin

den är skitbra ! älskar honom :D

2009-07-05 @ 23:10:48
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0