Norrland är udda

Ganska dålig uppdatering här jao. Well well, är man i norrland så är man. Kan ju kika in en kort stund på kvällarna, men blir inte flera inlägg om dagen som jag annars brukar få till ;P

Iaf, resan igår gick bra. Jag och brur halvsov typ hela resan = det bästa med att inte ha körkort ;P haha! Vi hamnade i värsta stormen, med ösregn och blixt och dunder. Alla bilar körde typ in till kanten för att dem inte vågade köra i vädret, men lilla pappa han körde vidare, nöjd över att trafiken försvann xD hahah!

Idag har vi varit duktiga, fixat med fönster till farmors trapp. Jaa jag kan inte förklara så bra, och dessutom väntar det fika så försöker skriva snabbt XP heheh. Jag, farmor och Jenny tog oss en tur till Solberg, handlade lite mat och annat i världens största butik... HHAHA, yeah right. Seriöst den är så liten och sugig att man typ dör xD hahah! Till exempel skulle vi köpa tandkräm till Karin (faster), och under lunchen hade vi skämtat om att vi skulle köpa ngn barntandkräm.. Well, vi köpte det också, för det var liksom det enda som fanns i äffarn xD hahah!
Dessutom har vi badat idag :) Det var kallt som fan! Jao och åkt moppe :) Fast det var jävligt struligt att få igång den. Tur man fick hjälp.
Men aja, nu ska jag fika!

Kommentarer
Postat av: tebbs

haha! såklart man fortsätter köra när trafiken försvinner 8D

2009-07-18 @ 11:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0