NOOOOOOOOOOOOOO

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN !!!! Jag är utan mobil! :'( Äckel cp mobil. Jag laddade den under natten, la den på skrivbordet imorse när jag gick upp, gick på toa och kom tillbaka. Då var den avstängd.. 0.o Typ jippie. Kom fan inte ihåg koden, det stod helt jävla still. Dem enda koderna som kom upp i huvudet var liksom portkoden och koden till mitt bankkort. Jag provade iaf, och hey det gick skit. Så jaa.. utan mobil alltså </3 Och jag som är mobilberoende :S

Kommentarer
Postat av: Nadja

Va jobbigt.... ;)

2009-07-05 @ 17:14:59
Postat av: Alexandra

OMG!!! Jag lider så jävla mkt med dig.. Jag är som dig. Jag skulle DÖÖÖ!!! Seriöst.. Starkt jobbat att du klarar dig iallfall!

Din nya blogg är skiiit fin.. Verkligen :D Massa credd till lilla dig :)

2009-07-06 @ 20:34:07
URL: http://alecha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0