Kikar igenom gamla inlägg

Jävlar vad jag skrivit långa inlägg på bloggen xD har liksom nada att göra, så roar mig med att kika igenom gamla inlägg :P samt lyssna på musik. Jag läste ngt inlägg och kom på ngt jag skulle skriva.. men fan jag har glömt bort det :O haha! Kanske skulle jag skriva att hela familjen åker till Norrland på torsdag.. eller jaa! en sak jag skulle skriva var iaf att mamma vann 10.000 igår! :D så vi käkade ute :) mysigt jao!

Idag ska jag och brur till stan, sen är vi ju ensamma hemma då mamma och pappa åkte till ngt landställe :) Så jag ska spela HÖG musik!<3 yes. Imorrn måste jag städa hos bebbarna.. och jaa, sen är det ÄNTLIGEN HARRY POTTER! :D vilket var en av sakerna jag skulle skriva kom jag på ;D Man har liksom väntat sen.. november? och nu, på onsdag, imorrn är det dags! :D:D:D Ska se den med Alex, Kamilla, Jessica och Fredrik så det blir skoj :) Premiären! precis som alla andra Harry Potter filmer så måste man gå på premiären :)
Aja, jag e ganska hungrig.. vi fick iaf pengar av mamma så vi kunde käka ute :D ska iaf se om brur e klar snart :)

Kommentarer
Postat av: jessica

wiiiiiiii hp!

2009-07-14 @ 13:04:28
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0