Högdalens hundcenter

FAN FAN FAN! Äckel jävla fitt skit! Kom ett jävla kvitto från skolan idag.. jippie jag har tydligen inte lämnat in en bok.. och inte fan är den hemma.. vilket betyder att jag kmr få betala 356 jävla kr!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, fan fan fan. Det kmr svida så hårt på kontot :(

Men aja.. vi låtsas inte om det just nu. Istället ska jag skriva om dagen :D Första praktikdagen på Högdalens hundcenter! Well det tog ju år och dar att ta sig dit 8) hahah! inte riktigt men fan det var ganska segt. Kom iaf fram, var lätt att hitta då vägbeskrivningen var lätt att läsa :) Inte heller var det speciellt långt. Hade iaf 30 minuter på mig, tror det tog max 10. Så jao bättre tidig än sen! Anna och Bea var det som jobbade där idag :) Anna är ägaren och Bea är anställd, lika gammal som jag. Dem var väldigt trevliga och lätta att prata med :) Idag var det inte så många hundar där. 4 hundar totalt då dem flesta hundarna var lediga idag :P så jag och Bea gick med två var. Bra start då jag inte är så van att gå med två i koppel :) Det gick iaf bra, så är det fler hundar imorrn är jag redo för att ha fler :) yes! Men är det lika få hundar imorrn så kanske vi ska åka och bada med dem :D *hoppas*
Roligt var det iaf när jag och Bea var ute med två hundar var, så möter vi ett annat hunddagis med 3 pers som är ute med typ.. 6 hundar var xD vi kände oss lite små patetiska då 8) ahaha! Fast våra hundar skällde inte:) Det gjorde deras ;D hahah! Tror detta kommer bli en rolig praktik :D resan dit och hem är seg, men fan det är inte hela världen :P


O'boy :D alltså honom ville jag fan ta med hem <3


Mira :) Supersöt tik som doppade framtassarna i vattenskålarna efter promenaden xD


Dino, en jobbig tonåring som skällde en del ;D


Vilma, en fin äldre dam som tog det mesta med ro :) Lite gnällig var hon dock ;P


Det kom in en hund som skulle trimmas också. Bea och Anna på bilden :)

Kommentarer
Postat av: malin

jag fick då TVÅ BÖCKER jag inte lämnat in!!????

2009-07-03 @ 15:20:45
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Jessan

oj jag har missat lämna in massor :O :O bara att sitta och vänta på brevenb då.........

2009-07-04 @ 21:59:02
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0