Fredag

Vafan jag har ju glömt skriva om praktikdagen :O fy på mig! yes. Och nu är jag för trött för att orka ladda upp bilder eller skriva långt. Bra där ;D Hade roligt iaf, var bara jag och Bea där hela dagen. Idag var det 7 hundar, varav en löpte så det var lite kaos ibland :P men vi fixade det :) Jag fick ha 3 hundar idag när jag var ute. O'boy, Tindra oh Flora (som löpte). Det funkade bra iaf! Fast Tindra märkte man knappt av :P söt var hon iaf! Bilder kmr väl imorrn eller ngt :)

Jag har fixat med Erikas blogg :) den blev fin!!! Yes. Här
Försökte fixa till moster också, men nae det gick inte så bra :/ haha, min fantasi svek mig där. Jao. Men får försöka imorrn igen :) Hoppas det går bättre då ja :D

Jag är trött men ska kanske på fest :D Hoppas :D fast har inget att dricka men fan det löser sig :) Än så länge är det inte ens säkert så :P vi får se jao. Snart fyller brur år också :D Han blir systemmyndig! yes! eller vad fan man säger ;D haha! Aja, ska sluta babbla i nattmössan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0