Film

Jaa idag har man hjälpt till med att måla en del :P Jag tror inte jag har nämn det, men vi alla har hjälpt till att fixa en liten farstu (i brist på bättre ord) till farmor. Vi har fixat dit fönster, samt spikat dit massa plankor. Jao och målat det rött :) Blir superfint! Nu är det typ bara ett fönster kvar, sen är det klart! :D Eller, okej, nästan klart iaf :P
Jag, Sara och Jenny såg iaf klart på vår film som vi började se i fredags. Spirit- Hästen från vildmarken <3 Den är helt underbar! Superbra film, mkt stark. Me like! :) Sen efter det såg vi en gammal favorit- Lejonkungen <3 Hahah, alltså den är ju bara helt underbar! :) Mer än det har man inte gjort idag, men snart ska jag iaf läsa :) Läser ju Harry potter och halvblodsprinsen, då man var tvungen att ta reda på vad dem missat att ta med i filmen :P HAHa, jaa jag har iaf typ.. 3 kapitel kvar, sen ska jag bara vänta på att mamma läst klart sjuan, innan jag kan läsa den igen :)

Men okej, nu ska jag kika lite på vovve.net, samt blocket (karin letar ju katt), och även bdb jao :) Btw, bilder från vårt fina snickeri kmr typ den.. 29:e då jag är hemma :) Glömde ju datasladden hemma 8) klantigt jao ;P



Kommentarer
Postat av: Nadja

Va duktiga ni är. När har ni planer på att komma hem? kram <3

2009-07-22 @ 17:12:05
Postat av: Ja igen ;)

okidoki, då vet jag det oxå haha. Hälsa alla. Just det blev farmor glad över den lilla lådan från mig?

2009-07-22 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0