Bilder, Och jao, Grattis Brur :D

Well så det blev ingen fest. Men aja. Är ändå trött så det kanske var bäst så :P jao. Men men.. så jag tänkte att jag ska lägga upp lite bilder från praktiken medans bebbarna springer runt och röjer stället 8) Sötbebbarna<3 Jag grattade brur min :) Ville vara först, men var 3:a :( hahah, dumma sara och pippin -.-' heheh 8) Iaf.. Han förtjänar väl ett grattis här med.. Så grattis på 20 års dagen brur min :D Det blev i för sig två grattis där.. oj 3, eller 4 med rubriken :O HAHAHAH! okej jag e trött 8)




Bilder var det ja!

Tindra :) söt sak


Milou :) en pipig liten sak ;D


Emil :) jaa han var ju charmig som fan!


Dino :) Han var duktig idag.


Mira som typ var lugnast av alla :P märktes knappt jue ;P

Kommentarer
Postat av: malin

diggar mini-dino måste jag säga ^^

2009-07-04 @ 12:39:48
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: KAWAiiKAi ~

åh, så söta hundar :D:D

2009-07-04 @ 13:20:20
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0