Väskan packad till max

Jag är helt slut nu. Packat klart nu iaf. Tror jag. Väskan väger för mkt men
nu skiter jag i det! Fick ta bort lite mat och nu tänker jag fan inte ta bort
mer. Så det så! ehehhe..  Har svinont i ryggen.. riktigt skönt...... :) ehheeh..
Tröstar mig med Kinapuffar och cola <3 mums!

Är nervös som fan inför resan imorrn. Just nu vill jag inte alls åka. Men så
fort man kmt dit och vant sig lite tror jag det kmr bli skitbra! Yes.
Sen att man säkerligen inte kmr fatta ett skit är en annan sak xD HHAha.
Riktigt bra. Men, men.. det får bli som det blir :)

Ska iaf försöka gå och lägga mig innan elva.. eller nej.. jag SKA gå och
lägga mig innan elva! Yes. Annars.... slår jag mig själv :D heheh, eller ngt.
Nee, men fan måste se till att komma i säng i tid ikväll då man ska upp
typ.. halv 7 imorrn. Ut till Arlanda yes. Undrar hur många gånger jag kmr
kontrollera att jag har alla viktiga saker med mig.. troligtvis ganska många
gånger ;D typiskt mig jao.

Blev lite ledsen också.. hade tänkt dra med mig OC säsongerna dit.. men
ofta det fick plats.... -.-' Hoppas verkligen att internet är gratis där.. annars
kmr jag troligtvis dö av uttråkning xD eheheh.. hemska tanke. Usch usch
nej.. Internet finns och jag bestämmer att det är gratis :D yes!
Men nu ska jag.. sluta babbla strunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0