Skolkare? 0.o

Ojda, vad gör lilla jag hemma nu? :O hahha, well fan jag är "sjuk".. xD
neee men fan jag kände att skoldagen idag avr onödig.. bad Sandra :O
Men..! så istället sitter jag hemma och pluggar :) Duktig Sandra! :D
hahah ;D okej, jag pluggar ju inte bara.... men endå ;D

Snart ska jag väl äta lunch, sen ska jag plugga vidare. Well, fan.. min
kära moster lånade ju ut en bok om Taoismen till mig.. "Tao enligt Phu"
Ehhh.. titeln säger väl allt xD ahaha, nee men den e seriöst skitkonstig!
Läste typ.. 8, 9 sidor imorse.. fattade ingenting.. -.-'
Sååå, blir väl att försöka låna ngn annan.. :O men jaja, tack iaf moster :)
HAHHA, jaa om jag inte ska göra en fuling, jag ska fan göra det :D kolla
på pb om det finns att ladda hem en bok xD ahhaha, vadå fult! :D heheh
men men.. sen ska jag även kolla igenom massa bilder och se vilka
jag ska bränna över på en skiva som Mona kunde få :) mhm!

                        

Men jaaah, nu ska jag käka ngt  :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, lugnt.Jag fattade inte heller så mycket av den. Men din mor å jag ska upp till vby imorn, ska jag gå in på biblioteket å låna nån annan bok? kram

2009-02-17 @ 16:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0