I´m still here

Helo folks :D
Well hoppas som fan att ni tkt om mitt förra inlägg :) Jag och Sandra skrev
typ det som kändes bra att skriva :) Yeees.

Dagen var iaf lugn och skön. Jag och Sandra gjorde lite allt möjligt :) Plugga,
gick promenad till konsum (?), hon bjöd mig på geisha glass :D sjukt gott!
Och fan kallt :O ahhaha, smart att äta glass då det är kallt ute ;) yeeees.
Samtidigt som jag åkte hem drog hon till träningen, så fick iaf sällskap till
Västerhaninge :) mys!

Vår middag :)                                              Och sen Sandrax2


Har iaf tillbringat kvällen med massa saker som vanligt :) LOST, roll, msn,
ps och bloggfixande, allt på samma gång :D Damn I´m good ;)

Här är iaf Alexandras blogg som jag fixade :) -> HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR :D

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Åhh du e en sådan duktig bloggfixare.. :D haha jag är imponerad, om du har tid över får du gärna fixa min också, haha.. ;)

2009-02-15 @ 21:59:20
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Nadja

Berättar mer om det på msn el när vi ses ;o)

2009-02-16 @ 12:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0