Tiden var ej på vår sida

Bläääää jag blev ledsen :( Jag och Rose satt i godans ro här hemma
hos mig. Gjorde inte direkt ngt speciellt. Vi hade typ precis bestämt
att hon ska sova här :)
Så ringer Nille till hennes mobil... han fråga om vi skulle med på bio,
The Unborn. Jag blev först förvånad.. men sen taggad som fan :D
FAN vad roligt liksom! :D även om det är en skräck ;D
Men faaaaan! senaste filmen började 21.30... well klockan var strax
efter 21... vi skulle inte hinna in :(
FAN :( Och vi som blev så sjukt taggade :/ Just ikväll var det skiiit att
bo så långt från stan -.- Eller så kunde han ringt liiiiite tidigare :O men
heheh, ofta han tänkte på det.. :P

Men, men.. det är bara att släppa. Synd iaf. Det hade varit roligt.


Nu sitter v i i systers rum och ser på en dokumentär.. typ "Öga mot
öga.." verkar lite halvseg.. men Rose vill se den såå :P Tur man har
syrrans bärbara dator dåra ;)
Jao.. så nu ska jag in på msn och hoppas på att ngn rolig person vill
snacka med lilla mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0