Ny Header...?

Såå jag jag spenderade kvällen med att se på Lost med syster min.
Känns lite bättre nu. Sen har jag lekt i ps också. Funderar på om jag
ska byta header..

Till denna...


Eller om jag ska ha kvar den jag har...
Hjälp till nu? :) får ju i så fall ändra färg på allt.. eftersom jag klantigt nog gjorde den nya
ljusar -.-'... men bloggproffs som jag är.. går det jue fort ;D sååå..

Hahha, men jaaa... antagligen så packar jag nu.. eller imorrn.. Borde egentligen sova.
men nej, jag e inte trött.. Så packar nu. Får tvinga mig upp imorrn, men aja :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Nja, jag gillar den du har.. Men den nya va ju skit snygg så nu blev det lite svårt. hehe.. Kolla min blogg sen..Bilder på mor din kommer finnas där. Från igår kväll, fick henne på bild hehe. Kram

2009-02-28 @ 12:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0