Klagan

BLÄÄÄÄÄ, äckliga söndagar -.- Söndags ångesten smyger sig på en..
Imorrn är det skola. En helt ny vecka. Igen. Suck på det. Det är sjukt.
Man tar verkligen en vecka i taget. Sjukt sjukt.
Jag orkar inte. Jag har en massa saker inom skolan som jag måste ta
tag i. Det känns otroligt frestande att bara skita i allt. Rycka på axlarna
och bara.. "skitsamma :)" Men nej, så funkar det inte. Jag får fan ta och
skärpa mig.

Vad jag ska försöka göra den här veckan:
* Gå till biblioteket i V-by och låna en jävla bok om Daoism... -.-
* Försöka prata med Freddan om idrotten....
* Göra svenska skiten som jag missade då jag försov mig förra veckan.
* SKÄRPA mig och arbeta på lektionerna...!


Well, ehh ofta jag kmr grejja allt det där.. hehehe, hej hej skoltrötthet.. :D
Nej usch.. jag bara klagar här känner jag... eheheh, vart tog positiva
Sandra vägen? Well hon sover :) ahhaha! okej.. heheh, jag väntar iaf på
att Skattkammarplaneten ska bli klar. Så ska jag se den ikväll :D
Yes.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Snart är det över. Du grejar det. Kram

2009-02-08 @ 21:05:40
Postat av: malin

svenskan va inte så svår, ja gjorede den på en lektion om de kan va till ngn tröst =)

2009-02-08 @ 23:24:08
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Nadja

psssss, har uppdaterat nu ;o)

2009-02-09 @ 09:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0