Internationell galning....! xD

Okej, jag tror jag ska ändra om min blogg igen.. :O haha ;D ehh nej
här tröttnade man inte snabbt XP Men okej.. orkar fan inte skriva så
mkt om dagen.. Den var okej, även om jag bara vill ha HELG!!! :O

Mikrobiologi.. well fan jag kmr dööööö! Har prov på torsdag.. allt jag
säger är.. Hej IG... :D (Internationell Galning som Rose översatte det
till xD) Neee, men fan får väl plugga som en idiot..

Idrott, helt okej, bolllekar, roligt :)


Hem, duscha och såg på tv.. inte gjort mkt mer än slappat. Skönt! :D
Well, ska äta snart.. och sen ikväll ska jag träffa Rose :D vi ska på
BIO :D se den där läskiga filmen jao ;D "The Unborn" ;) Vi kmr sååå
döööö! :O ahhaha, tur man slipper åka hem sj sen iaf.. :) jag ska
nämligen sova hos sötnosen! :DRose dåra ;)
Jao.. så det blir roligt :D


Saker jag vill ha/göra
- Sluta skolan, ta STUDENTEN
- Börja träna, få bättre kondis jao
- Få pengar!
     * Tatuering
     * Klippa håret
- Skaffa råttbebisar!
- Vill Festa! :D Ha Roligt jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0