Hux flux

Ibland är det ganska skönt med en slapp dag såhär :) Speciellt på
fredagar efter en lååång skoldag. Dessutom laddar man ju upp sitt
batteri tills imorrn xD
Jag gör inte direkt mkt just nu. Slappar och har det bra. Dricker cola
och äter choklad. Mums! Ska snart se på film. Eventuellt blir det
What happens in vegas. Har sett den förut och har för mig att den
var rolig :) Well, ikväll ska jag lägga mig sent, så jag kan gå upp sent
imorrn, så jag kan vara uppe LÄNGE imorrn :D woho, FEST FEST!!
HAHHA :D well, jag e taggat till tusen här jao ;) mhm! :)

Men jaaa, jag har inget att skriva egentligen.. så lägger in en musik-
video från youtube då det var länge sen :P
Sjukt irriterande att dem man vill ha inte går att ta... så får bli en med
tråkig bild bara.. jaa alla som vill se videon kan ju bara gå in på
youtube själva och söka ;D ahhaha, okej.. här kmr den iaf.


Kommentarer
Postat av: jessan

partylåt nr 1 (:: <- ailien

2009-02-06 @ 21:35:25
Postat av: Sandra till jessan

Yeeees :D hahah xD

2009-02-06 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0