Home Alone, almost

Idag har jag varit värsta duktig :) Jag har diskat, dammsugit och
tvättat. Det med dammsugningen var ju lite roligt då jag gick runt
i lägenheten med mp3n runt halsen och lyssnade på Lies med
McFly på hösta volym xD Sen ringde ju mamma både hem och
till min mobil just då.. HAHAH, brur min vart nog liite irriterad då
telefonerna bara fortsatte att ringa xD

Iaf, jag, Sara och mamma åkte och handla. Mat till Danmark. Så
min reväska kmr väga ton :) Tkr lite synd om Alexandra och Malin
som kmr vara dem som får höra min klagan.. ;D
Och nej jag kmr inte alls bara käka nudlar och burkmat under
praktiken xD HAHAH... ehehe.. :P

Men jaa, så dagen har mest gått åt till att slappa här, slänga fram
sånt som ska med på sängen, handlat, städat och tvättat som
sagt :) Men imorrn ska jag iaf träffa kompisar :D yey :D

Jag saknar Rose <3

Kommentarer
Postat av: malin

sandra måste varna dig, du vet att man max får ha 20 kilo i väskan ^^

2009-02-27 @ 19:20:36
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0