Fluuuuuum :D

NEEE fyfan vad jag sugit på att uppdaterat här.. 0.0.. brukar liksom ganska
ofta typ skriva 2 gånger om dagen xD hahaha, men jag har ju varit bortrest :)
I Karlstad yes :) Med Tebbs :D Eller Therese om ni hellre vill det ;D HAHAHa
ehehhe, jag har inte druckit ngn cola :( buhu! jag e nog......... ÖVERtrött.. :D
Eller bara.. helt jävla körd i hvuudet :D hahaha, eehhhh.. okej.. skärpning!

Vart är Rose? :O Vart är Elli? :O Var håller Sandra hus? ... :O HALLÅ..! Det är
lov.. man ska nörda framför datorn :D:D:D........ okej.. ehehhe, nee men nu ..
seriöst, vart e dem? :(... och Malin och ALexandra e inte heller inne -.-' Vad är
det här..?! :O har alla ett liv utom mig..? 0.0..... *gråta*.. *slå sig sj*... HAHA..
okej.. skoja!

Nee, men hade roligt i Karlstad. Mys mys. Kmr lite bilder här också ;)


Men jaaa, nu ni, nu e jag hemma ;) fast.. inte länge till 0.o... imorrn ska man
packa.. kanske träffa Elli? Rose?.. :O sen.. lördag, ska jag och mamma åka
och handla lite saker.. sen träffa klassisar i stan :D sen... söndag.. OMG jag
ska flyga till DANMARK!!!! 0.0 HAHha, men har ju sällskap :D av Bästa Malin
och Bästa Alexandra :D yes, vi kmr dö... Av skratt :D hahah ;D Åhh jag lyssnar
på Lies med McFly <3 Massa kärlek där :D KOM TILL SVERIGE!!!!

McFLY - Lies

.

Jag ska vara tyst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0