Damphumör

Heeeeelo :D Idag har det varit måndag för er som inte har koll på det :)
Jag dampade sönder på saras data.. eller ja egentligen grannarnas
sjukt sega och FITTIGA (bryr mig inte om att censurera) internet! Bläää
fy fan vad jag blev sur! Satt en kvart och svor, sen fungerade det.. jag typ..
grät av lycka xD AHHAHAH, damn I´m good ;D

Men iaf.. skoldagen var okej. Alexandra var sjukt duktig som ringde till
vandrarhemmet i Danmark, fan värsta proffset! :D Och Malin :( Keep on
fighting! (stavningen bör inte kommenteras :D)

Jag, Rose och Nille kolla Hitta Nemo hos Rose, hann dock inte se klart.
så åkte vi till Kungens kurva där Rose köpte skidkläder :P

Men fan nu får det räcka, det får helt enkelt bli ett kortis inlägg då jag och
Rose tha sötis ska se Yes Man! :D maha :D garva tyst is the shit ;D

                               

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sandra <3

du betyder

2009-02-17 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0