Allt utom det man ska

Well well här sitter jag i skolan och gör allt utom det man ska göra.. :D
Skriver åt lilla Jessica som vill ha ngt att läsa ;) så well i guess att detta
inlägg är till henne :)
FREDAG :D och jag orkar fan inte jobba med äckel religionen... Fick
dessutom reda på att man MSÅTE hyra en bok om sitt ämne..!!! :O men
fan dra åt helvete..! Jag hatar bibliotek.. vill fan inte upp dit och bara.. jag
letar efter en bok om daoism.... o.0 BLÄÄÄÄÄ!

Jao så jag dampa ur lite på morgonen, vilket fick Sandra att byta från
datan bredvid mig till en annan... eheheh :O Skickar låtar till Malin gör
jag också :) SNäll som jag e :D eheheh! men jaaa, så vad ska man göra
idag då? Well vara i skolan till halv fem typ -.-
Sen hem, slappa, göra om bloggen, se på film :) Sen imorrn är det FEST!
YEYEYEYYE :D ahahhaha :D längta!

Btw så fick jag ett sms inatt från Rose.. blev väldigt fundersam.. fatta inte
riktigt och undrar om något hänt eller om hon är sjuk som det typ stod i
smset.. men jag vet inte, det kändes inte som om det var så.. Jao jag vet
inte. Får väl ringa henne senare eller ngt i guess. Eller prata med henne
på msn ikväll.. har ringt som fan den här veckan och jag vill inte ha för
dyr mobilräkning sen :O

Men jaaa, nu fick jag ju till en liten text. Jag hade tänkt säga att jag ska
försöka jobba.. men let face it.. jag kommer sååååå inte göra det :D

Kommentarer
Postat av: jessan

Daaao!

Mycket snällt av dig!

Hand i hand ska vi till biblioteket sen (A)



FEEEEZT

2009-02-06 @ 08:50:34
Postat av: jessan

och skulle du ha ett normalt abonemang som alla andra skulle din mobilräkning inte va hög ;)

2009-02-06 @ 08:53:25
Postat av: Sandra till jessan

Hahah :P jao tillsammans ;)

hehe, joo det e väl sant i guess ;D

2009-02-06 @ 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0