Äckelprov...

Jaha så då har man suttit hemma och pluggat som en idiot. Eller ja, skrivit
över typ alla anteckningar och skit till word och sen skrivit ut.. klar nyss för
typ... 10 minuter sen 0.0 HAHHa, jag har inte hunnit se film eller kolla bilder
för att bränna ner dem på skiva. Hehhe.. dumma prov :( Tror inte jag kmr
klara ett jävla MVG heller :/ suck och blää.


Btw så hade Alexandra fått svar från Danmark.. Vi fick typ reda på vilka av
de olika avdelningarna vi kmr få vara på.. Jag fick elefant, Helt okej :) och
tropiska huset.. 0.o...... BLÄÄÄÄÄÄ....
Och dem andra två fick liksom båda rovdjur!!!! JAG VILL!!! så bad Alexandra
skicka fråga om jag kunde få ha rovdjuren iaf en vecka :) Visst, det kanske
drar ner lite på betyget, men ärligt.. jag bryr mig inte :)
Börjar iaf bli nervös över resan :O jag kmr inte fatta ngt :S jag borde ha valt
en djurparl inom Sverige. Jag kmr döööö! Så bäst ni säger hejdå till mig
innan jag åker.... ehehhehe :O

Neee.. men jag ska plugga lite mer.. eller nee, jag ska lyssna på musik!
Har fan inte gjort det på hela dagen :O Plugga kan jag göra precis innan
jag går och lägger mig, och på förmiddagen imorrn. Japp!



Jag är btw arg på mig själv. Äckliga dumma tankar. Det var ju lugnt. Men
varför känner jag då detta tvivel och oro inom mig? Är jag extra orolig bara
för att jag vet hur det känns? Är det lugnt? Eller kommer det bli en repris?

Kommentarer
Postat av: Nadja

Repris av??

Det kommer gå kanon i Danmark, du kommer säkert få ett å annat gott att skratt åt.

2009-02-17 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0