Vinterdesign

Så har man gjort om bloggen, var fan ett bra tag sen sist :O Blev inte helt supernöjd, men den får helt enkelt duga som "Vinterdesign" :P haha. Jag börjar bli ganska trött nu, så kanske blir det till att slänga sig i sängen innan klockan springer iväg. Haha, ska ju upp och baka lussebullar med mamma och Nadja imorrn :) Vet dock inte när, men det blir nog bra :P

Iaf, det gick bra att jobba som vanligt. Jag gillar inte vissa människor som ser på en som om man är dum i huvudet när man vänligt förklarar att man håller på och lär sig och ännu inte har koll på alla konstiga namn.. hahah, men gillar vissa folk som pratsamt snackar med en när man typ sitter i kassan. Vissa är trevliga, och dem hoppas vi får många julklappar, och dem som är otrevliga.. kan dö :) Mohaha.

Men ahh, ska väl leka lite i ps och se om jag får till ngn bra Header till Malin, annars får hon lov att vänta ;D hahah. Ska äta lite mer choklad och dricka cola, samt ändra till låtar som jag kan mima med till :D hahah.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jätte fint, du är såååå duktig du. ses senare idag. Här ska det bakas :D

2009-12-02 @ 06:30:50
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0