På Jobbet

Åter igen sitter jag på jobbet och skriver blogg. Haha, det är typ en vana. Det är ganska dött här, men det brukar ju vara det den här tiden. Lär bli mer folk om någon timme. Är trött som satan och skulle väl helst vilja åka hem och bara slappa. haha, vem vill inte? ;D men pengar vill man ha. Och jag hoppas på att få ett schema för januari. Vill ju ha fler löner och jobb vill man ju ha. För efter idag har jag inget schema :O så hoppas jag får ett idag jao.

Mina tankar är väl det enda som jag egentligen har att skriva om. Och varför inte skriva ner dem då? Jag menar det är ju ändå min blogg. Min egna blogg. Frågan är bara hur privat man vill vara. Inte för att jag inte skrivit privata saker förut. Nej jag har skrivit en hel del sånt förut. Men det var ett tag sen, så jag tror jag har tappat den där gränsen om exakt hur långt inpå det privata man ska gå. Inte för att jag tror det är många som läser min blogg, nej det är väl bara några vänner och sen typ några från familjen och släkten? hahah, aja skitsamma. Jag vet inte riktigt i vilken ända jag ska börja i. Dessutom börjar jag få kramp av att hålla upp armarna. Hahah ;D

Kan iaf säga att jag är nöjd med mina klädköp jag köpt dem senaste dagarna. Mycket nöjd jao! Och skorna gillar jag skarpt :) Dessutom vet jag vad jag ska ha på mig på nyår! :D och det är bra. Fast nu fan börjar det komma fler kunder så får nog avsluta nu. Hahha, och så inga bilder igen :O får skärpa mig med det. hahah, men får skriva ikväll, och då ska jag ha ngn bild eller youtubeklipp med iaf! Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: catja

Hoppas ni får en bra nyårsafton! Ska ni vara hemma? Minna jobbar eller? kram

2009-12-29 @ 14:09:58
URL: http://crazycatja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0