Kort

Jag hatar att stressa, men trots detta lyckas jag alltid få till det så att jag 9 av 10 gånger måste stressa :O HAHA, bra jag är liksom 8) till exempel nu när jag har 10 minuter kvar på mig innan jag ska gå.. jag borde diska min tallrik, borde borsta tänderna och lite sånt där. Men istället råkar jag fastna här och får för mig att skriva en liten lista om vad jag har för planer denna vecka, men skiter i det dåra.
Fast nu smsa Alex och säger att han blir lite sen, ska ju upp till v-by med han och julhandlla lite innan jobbet 8) måste dock ha ngt att äta sen, för nu åt jag lunchen en timme för tidigt, och jag brukar ändå vara vrålhungrig när jag slutar efter jobbet :O hahah, vilka problem jag har. Men skitsamma. Jag ska snacka med Tott istället för att skriva ngt här ;) yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0