Hundmässan <3

Hundmässan var mys som vanligt! Behövde inte gå upp klockan 6, nej jag gick upp en timme senare då jag och Sandra bestämde oss för att mötas vid 9 istället för vid 8. Var iaf massa fina hundar! <3 Allt från Kromfohrländer till Saluki och dandie dinmont terrier ;D haha, allt möjligt, smått och gott. Gott och Blandat! :D
Underbart, underbart, underbart. Jag trivs där. Att se dessa underbara djur vart man än vänder blicken. Enda nackdelen är att jag längtar så sjukt mkt efter en egen vovve. Fyfan säger jag bara. Haha.
Hade det mys med Sandra och vi hälsade på i Djurgymnasiets monter, hälsade på Tomas, Fredrik, Adrienne, Bettan och så var Therese (?) där också. Henne hade vi aldrig i ngt ämne men jag hon verkar schysst iaf :P Ahh och så tog vi massa Dumle från ett ställe också, typ flera var flera gånger ;D det slutade med att hon som stod där tittade typ.. irriterat på oss xD HHaha, ahh och visst ja! Jag gick in som 15 åring ;D tjänade 40 spänn på det :D Mohahah! Sen att jag gick in som 4 år yngre än jag egentligen är låtsas vi inte om, nej vi tänker bara på pengarna jag sparade ;) haha! Sen så kom Malin dit också, så hann snacka lite med henne också innan det typ var dags för mig att dra hemåt.

Åkte hem, käkade pizza med hela familjen och våra gäster, sen drog jag vidare hem till Alex. Grillkvällen blev det inget av, nej alla bangade. Så det blev bara jag, Elli, Erika och Alex. Vi satt i hans kök, drack varm choklad och julmust och käkade saffransbullar, pepparkakor och marsmallows ;D mums! :) Ahh och snackade om allt möjligt och det var riktigt mysigt och trevligt! Blev inte direkt som vi tänkt oss, men jag tkt det var en härlig kväll ändå! :)

Dessutom kom jag på mig själv med att försöka bli bättre på en sak. Nämligen på att höra av mig till folk och göra saker. Vad man gör spelar liksom inte så stor roll, nej det är ju trevligt att bara träffas och umgås lite. Detta är dock något jag suger på. Att höra av mig. Jag vet inte ens varför. Kanske måste få tummen ur arslet eller ngt sånt :O hahah! Men ahh, ska iaf försöka bli bättre på det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,. blev lite förvirrad när jag läste "tog massa dumle" tänkte bara på sandras vovve! hahaha!

see ya tomorrow again!! :D

2009-12-13 @ 00:07:47
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

haha där har du ditt nyårslöfte sandra;)



och WOW, kom elli dit :P det var något storartat! grattis!

2009-12-13 @ 18:56:25
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0